Dauguma žmonių galvoja, kad jei jau nori maitintis sveikai, tai būtinai maistas turi būti virtas, be druskos ir nekaloringas. Nebūtinai – sveika mityba visų pirma yra subalansuotas maisto racionas, kuris praturtintas visomis medžiagomis, neišskiriant kažkurios vienos. Siūlome Jums keletą paprastų receptukų, kurie paįvairins Jūsų kasdienį stalą.

FIRMINIAI VARŠKĖTUKAI
Šie varškėtukai – be kiaušinių, be miltų, virti arba kepti... Jie tiesiog tobuli, jei mėgstate varškėtukus ir šilkinius bulvių kukulius.
Reikės: 1 pakelio riebesnės varškės, 2 valg.š. manų kruopų, 1 valg. š. krakmolo, 1 arb. š. cukraus (jei mėgstate saldžiai), 0,5 arb.š. kepimo miltelių (varškėčiams).
Viską suminkykite dubenyje. Jei varškė labai sausa, įpilkite truputį vandens. Tešla turi būti standi, lengvai formuojama.
Suformuokite ilgas juostas ir supjaustykite nedideliais gabaliukais. Užvirkite vandenį, pasūdykite, jei norite, sudėkite varškėtukus ir, kai pakils į paviršių, pavirkite apie 2 minutes.
Kepamiems varškėčiams tešlą būtinai palaikykite 2–3 val. kambario temperatūroje, kad išbrinktų manai. Į tešlą papildomai dėkite cukraus arba druskos (jūsų teisė – rinktis), suformuokite piršto storio blynelius ir apkepkite keptuvėje su šlakeliu aliejaus. Valgykite su sviesto ar grietinės padažu, uogiene.

Tęsinį skaitykite 2017 06 03 „Utenyje“