• Jei norite sužinoti, ar pasūdėte barščius, reikia į juos panardinti 2 elektrodus ir įjungti srovę (jei pasklis chloro kvapas, vadinasi, barščiai jau pasūdyti).
• Kad rankos nekvepėtų žuvim, tereikia kelioms sekundėms jas pamerkti į žibalą.
• Karštas puodo dangtis atrodo lygiai taip pat kaip ir šaltas!
• Paprasta nosinė jums tarnaus ilgus metus be skalbimo išlikdama švari, jei ji bus laivo burės dydžio.
• Jūs vilkėsite tą pačią suknelę ilgus metus, jei jūsų vyro alga bus nedidelė.
• Vegetariška sriuba bus maistingesnė, jei į ją įdėsite truputį jautienos.
• Dauguma elektros prietaisų sunaudoja mažiau elektros energijos, jei yra išjungti.
• Jūsų vyras dėvės tas pačias kojines daug ilgiau, jei jas išmirkysite epoksidinėje dervoje ir išdžiovinsite fenu.
• Niekada prie kitų negirkite savo vyro. Kitiems vyrams tai sukelia pavydą, o moterims atsiranda noras tuo įsitikinti.
• Jei bijote priaugti svorio, prieš valgį išgerkite 50 g konjako. Konjakas gesina baimės jausmą.
• Jei dešreles virsite į vandenį įmetę jautienos sultinio kubelį, jos kvepės mėsa.
• Jei jums jūsų dantys atrodo nepakankamai balti, atsistokite prieš veidrodį ir veidą išsitepkite anglimi.
• Jei laukiate svečių ir netikėtai ant savo suknelės pastebite dėmę, nesijaudinkite. Viskas pataisoma. Pvz., riebalų dėmės lengvai išvalomos benzinu. Benzino dėmės naikinamos šarmo tirpalu. Šarmo dėmės dingsta nuo acto esencijos. Acto esencijos pėdsakus suvilgykite aliejumi. Na, o kaip išnaikinti riebalų dėmes, jūs jau žinote…
• Kad atskirtumėte tikrą šveicarišką laikrodį nuo falsifikato, iš visų jėgų meskite jį ant parduotuvės grindų. Jei laikrodis tikras, pardavėjas turėtų iškart gauti širdies smūgį.

AR TIKRAI VISKĄ ŽINOME APIE BULVES?
Bulvės – šiandien paprastas ir įprastas maistas. Jos kažkada buvo laikomos kone šventu patiekalu, nes išgelbėjo žmones nuo bado.
Šiuo metu yra daug bulvių rūšių. Dėl atsparumo temperatūros kaitai ir kenkėjams šios daržovės auginamos ir valgomos visame pasaulyje. Šiuose gumbuose yra nemažai naudingų organizmui medžiagų – vitamino C, baltymų, kalio, fosforo, folio rūgšties, karotino, krakmolo, B grupės vitaminų.
Šiandien bulvės – dažno lietuvio neatsiejama maisto raciono dalis, ypač žiemą. Sunku būtų rasti kitą tokią daržovę, kurios garbei prikurta gausybė patiekalų - troškinių, apkepų, įvairiausių blynų, kukulaičių, bulvinių pyragų, bulvinių dešrų, bulvių salotų...

Tęsinį skaitykite 2016 10 29 „Utenyje“